GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, June 20, 2012

Apakah Sebabnya?

Lebih kurang 4-5 malam Si Beby Iffah neh tito didodoi Abahnya. Sewaktu entri ini ditaip, aku masih tatau cara dier nk tito mlm neh. Sebabnya, Si Iffah dah tanak menyusu secara terus lagi. Kalo disua juga, siaplah dier mengeget. Dah macam bermusuh benau. Kena 'pump', masuk dalam botol n elok pulak dihisapnya.
Takkan psl gg 2 batang neh kots? Rasa tak berfungsi macam mak plaks..huhu.. Org2 tua ckp bayi mmg selalu bertukar2 perangai. Betullah tuh. Tengah2 mlm bila dier lapor, kenerler menggagau ke bwh, bukak peti n amek susu. Siram lebih kurang bwh air paip, naik atas n sua kat dier. Dier dh sambung tito lega jap tapi kita plaks takleh nk lelap mata lepas tuh.. Huwaaa..
Keadaan berjerebu di luar sama gaks jerebu dlm diriku. Bilakah nak merasa 'bahagia' n 'tenang' kembali? P/S: berjaya juga kasi dier tito. Alhamdulillah! Nasib baek nak juga ditepuk2..

7 comments:

kakcik said...

Bahagia dan tenang yang bagaimana tu Ayu? :)

[PCL] said...

pcl bersama mmD dan merasaknnya sekian lama dulu dan kini. ...merdeka! , mmD mcm serik jer...

Irfa said...

yg umur 2 tahun kat umah ni pun ..ada ketika malam2 meragam jugak.sabar jelah ye ;)

JunAina said...

Huh...Akak dah lepas semua tu. Dedulu lagik le sensorang urus semua hubby duduk KKB seminggu sekali 2 je ader kat rumah. Sekerang merdekaaaaa...

wahida said...

saya risau ngan jerebu sekarang ni..takut asma attack anak2 saya...

semoga cepatlah jerebu pergi...

akak pun hati tu jgn jerebu ye...chill okey...hehe..

anaa said...

budak kecik cenggitu ler ayu.. aku pun masih lagi tak habis2 bergelut ngan kerenah dia orang.. huhu..

haslina said...

alah bisa tegal biasa.
anak-anak memang gitulah pesennya.
kena sabar je lah ayu.