GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Tuesday, June 12, 2012

"Saya Sawang Abah"

Abang mengambil sehelai kertas A4 dari laci. Kemudian, dia duduk di lantai sebelah Abah. Abah sedang melayari internet. Abang : Eja 'ikhlas' macam mana, Mama? Mama : i.k.h.l.a.s.. Lepas tuh macam2 ejaan dier tanya. Aku tak terfikir pon apa yg dier buat masa tuh. Selepas beberapa ketika, Abang dtg ke sisi Mama dan menunjukkan 'projek' kilat dier tadi..
X sangka plaks ini yg difikirnya. Masa siang tuh, Abang tanya,"Hari neh Hari Bapa kan,Mama?" Aku hanya memgiyakan. Rupa2nya kad serupa itu Abang dah buat dalam kelas semalam. Terus malamnya dibuat lagi istimewa utk Abahnya. Harap2nya ingatan mcm ini terus kekal smpai Abg n Adik dewasa kelak.. Amin3 P/s: 'kecederaan' yg memaksa aku guna purelan bukan sebab Adik Iffah yg asah gg dier tp psl kekerapan penyusuan n pumping..

8 comments:

kakcik said...

Semoga abang dan adik sentiasa menyayangi abah dan mama selamanya. :)

Citarasa Rinduan said...

insyallah.. adik dan abang pasti akan saling lengkap melengkapi.......

PS: tengah tunggu umai bt kad, dengar2 dr mulut kawan2 PASTInya depa kn buat kad haro bapa.. hehhehe

@cu SaYaNg said...

sweet nye :)

JunAina said...

Sayang betul abang pada abahnya...

rasp said...

alahaiiii...suwiiiitttnya....
sejuk hati tengok cenggini kan...

Rai said...

kesian abah bersawang..hehe..

lydzar said...

good boy :)
mesti abah dia terharu :)

anaa said...

abah zam yang sporting dan pandai masak... hee..