GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Tuesday, June 19, 2012

Lawatan Sambil Belajar ke PKT Logistik

     Dulu aku pernah tulis pasal lawatan ke PKT Logistics kan? Korang bole baca kat sini.
     Korang pon bole juga kalo nak terjah PKT neh. Lokasinya lepas tol Shah Alam (KESAS). Persimpangan nak ke Jalan Kebun n Johan Setia, Klang. Lepas bayar tol tuh memang korang akan sampai ke persimpangan itu yang aku tak pasti namanya. Eh.. korang ada gps kan? Dak pon cer gugle.
     Cemana korang nak terjah depa neh? Bole tengok sini...

Silalah hubungi alamat yg tertera..

     Bilangan minimum ahli2 lawatan ialah 5 orang manakala maksimumnya adalah 40 orang. Walaupun korang bukan keja dalam bidang logistik atau syarikat korang takder kena mengena dengannya pon, korang masih boleh melawat sini. Bila dah 'kenal' depa, baru korang tau dan rasa sendiri pekdahnya mengenali depa neh.

     Pastuh, 7 Julai ini (Sabtu) ada 1 'event' yang boleh korang juin terutama yang ngah 'recce'2 keja.

 Ini gambo 'profile' event tuh. Korang bole tengok kat sini

     Insyaallah, aku pon nk juin. Nak hangkut budak2 berdua neh. Dengar kata, lebih kurang 22 buah syarikat akan turut serta nanti. Makan2 pon ado. Menurut salah seorang staf PKT, kalo ader mkn2 gini, Dato' Micheal Tio tak akan berkira dalam menyediakan juadah untuk tetamu2 beliau. Sounds good?? Heheh.... aper lagi korang? Bertindaklah cecepatttt...

8 comments:

SP (spudinpunya) said...

chaiyok3 .. :)

Rai said...

rasanya tahu kot..dekat je dengan rumah..sbb saya tinggal kat area kota kemuning tu..tiap kali nak ke bukit tinggi klang kami lalu kat PKT ni..

kat kelantan ada jugak PKT (pasaraya) kami panggil Pakat Kena Tipu :P

-gedek! said...

lawatan sambil makan? ada?

Eliss Mie said...

makan2 tu yang syok :p

Dee said...

seronok sebenarnya bila berjalan sambil belajar..pastu ada makan2..lagilah syok..

kakcik said...

Kalau ada kelapangan, boleh juga pergi nanti. :)

Daddy Ziyyad said...

Jom buat rombongan blogger pulak ke sini :-)

Sharidawati Shahrudin said...

makan free.. sha suka .. ngeh3x....