GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, October 25, 2012

Bloggers, Moh Ber'gathering' ke Senawang Plaks

     Pada kesempatan ini, saya dengan rendah hati nak menjemput korang semua berkumpul dan berukhwah sekali lagi. Butir2nya..

Tarikh    : 18/11/2012 (Ahad)

Masa      : 2.00 hingga 5.00 petang

Tempat   :  Rumah Tn. Hj. Hamzah (Pakngah) Al-Lavendari di Senawang, Negeri Sembilan

Konsep : Potluck

     Sila sahkan kehadiran korang pada entri ini di blog Kakcik.

 Korang tak teringin nak bergambo n menikmati pemandangan cantik ini? Abil Fikri pon nak datang... ada kuiz mudah dan hadiah yang dianjurkan oleh tuan umah. Kalau malas tatau nak cari jalan, boleh kita konvoi reramai. Jemputlah yea?

8 comments:

JMR said...

cantik pemandangan tu..ada chance nk gk join gath nih..

[PCL] said...

Berukhuwah tu bagus..luar kawasan nih, insyaAllah.

al-lavendari said...

nanti saya upload gambar/video belakang rumah yang terbaru nak tak ?

Acik Erna said...

saya pernah sampai masa kwen anak AL dulu..tapi dikhemah je makan..tu yang tak nampak pemandangan yang cantik ni

Kakcik Nur said...

Jom le kita... :)

beritaMY said...

salam perkenalan dari blogger beritaMY..saya dh jadi follower terbaru blog anda.jika tidak keberatan perlukan kunjungan balas..hehe

artikel terbaru Saya akan saman orang yang bogelkan saya-RCW

zino said...

semoga majlis berjalan lancar..

azieazah said...

Harap kali ini lebih ramai yang hadir...