GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, October 15, 2012

Tanah Tinggi


Saya tau memang saya manis jadi takyah puji. Saya hanya nak tanya yang anda semua teringin tak nak g ke tempat ini?

8 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik dah sampai, tapi terringin sangat nak pergi lagi.

Baru kakcik perasan, Ayu memang manis. :)

abdullah al-hadi hj muhamed said...

Salam,
Nak.
Kakcik baru perasan tapi LF dah lama perasan ... Ayu memang ayu

al-lavendari said...

jadi juga gambar yang awak sendiri ambil tu .. tahniah. memang cantik.

Gedek versi wanita !

jeBateja said...

sUNGGUH MANISSSS.....MEMANG MANISSSS.....PEEHHH...MCM LIRIK LAGU TU....ALAMAK....TER FONT BESAU....SORRRYYYY

Syarih said...

seronok nampak ...rasa nak pergi sana je...

Afasz said...

cameron ke kak? sy tak pernah p, pernah lalu je. nk honeymoon sini.

farra8979 said...

kat mana ni?

kasihibu said...

dik bg talian telefon dkt tempat penginapan tu, cadangnya nak bercuti di sana cuti sekolah ini ;p