GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, October 29, 2012

Jemputan

Bila musim cuti sekolah, macam2 jemputan yang datang. Kenduri kahwin, anak berkhatan dan sebagainya. Alhamdulillah! Kawan2 ingatkan kita dan sudi menjemput. Aku tak kisah. Dijemput melalui FB pon, insyaallah akan hadir. Tapi, diri merasa ralat jika tak dapat nak hadir walaupun pada asalnya memang berkelapangan. Belek2 kalendar dan bincang ngan Cik Abe, bertindih pula ngan masa nak balik kampung.. Ada 2-3 bloggers menjemput siap anta kad lagi. Tapi rasa sungguh kecewa n ralat pasal tak dapat hadir..huhuhu..biler pree plaks takder jemputan.. Hmmmm
Didoakan cuaca baik semasa majlis anda semua dan semoga semuanya berjalan lancar.. Amin3

3 comments:

JunAina said...

Tulah kan...kalau ada jemputan tu memang akan diusahakan supaya dapat hadir tapi bila tak boleh gi tu terasa sangat macam bersalah... Jemputlah melalui apapun yg penting kita ikhlas. Kalau orang kampung tuan rumah hanya wakilkan pada seseorang/ahli keluarga untuk jemput tetamu.

Daddy Ziyyad said...

Time cuti sekolah hujung tahun ni mmg confirm berderet jemputan kawin....Pening kepala nak susun jadual...:)

azieazah said...

Kami dah ada 3,4 kad jemputan di rumah. Yang pos, yang hantar tangan... adoi