GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, October 8, 2012

Lampin

Lampin anak adalah keperluan penting masa kini. Orang2 moden memang akan guna lampin pakai buang untuk menyenangkan idup. Dolu2 mak pak kita pakaikan kain lampin ajer. Jadi kat umah berderetlah kain lampin bersidai. Hah! Umah orang tuh memang ado bayilah kekdahnya.. Ada plaks sekarang 'cloth diaper' yang konsepnya mcm kain lampin. Pakai, basuh n pakai lagi. Alam sekitar tak dikotori lampin pakai buanglah.
Ini sampel dari Mamy Poko. Easy pants. Easy pant neh senang sarung tapi susah nk koyak utk bukak. Mungkin pasal tak biasa pakai kots. Kata orang yang jual pad herba lampin pakai buang n tuala wanita diperbuat dari kertas kitar semula, serbuk kayu dan macam2 mender kotor lain. Errr.. Korang cayer x?

4 comments:

Rai Ourkizuna said...

macam macam la diorang nak lakukan product dia..hehehe...

kakngah said...

kite pakaikan cloth diapers kat ank no. 3.
skrg ank no. 4 mewarisi CD abg dia.. :)

NM02 said...

yaksssss.... betul ke kak?

Irfa said...

beli jugak cloth diaper tapi pakai sekali terus simpan..malas nak basuh.hehe