GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, July 8, 2010

Ader Bakat Tak?

     Nak berBW pon talak sinang oh, ader pengaco kecik. Dok lama2 mujuk2 dier neh, member tak tahan juga nak pakai letop neh. Alangkah beshnyer kalo dapat sambau lagi sebijik letop tp angan2 ajerlaa tuh. Ingat pc dalam bilik dia tuh cukup tp pc tuh maha lembab dan tiada bunyi2an pula maka terpaksalah bergilir memakai letop neh. Budak tecik tuh ngah meracau2 tak dapek pakai letop so mamanya neh kener mengapdet belog dalam situasi tahaperhaper.... so kalau bahser berbelit2 lebey dari ulau melingkau di atas pagau, mintak mahaplaa yea? Emosi tak stabil neh.....

     Dalam si Imran neh dok tunggu2 turn dier tak sampai2, sempatlaa dier melukis2 siket. Meh2 aku share ngan korg hasil 'lakaran' dier sebentar tadik...

Menurut beliau ini adalah gambau umah. Tapi nampk mcm istana kan? Ader bakat tak utk budak umo 5 tahun? Bole jadik Picasso tak

6 comments:

AiZ said...

wah dasyat.. kompem pikaso stress nak tiru lukisan imran.. ^__^




Aiz latest entry
Babysitter pukul baby pula
How to be profesional blogger
babysitter attacked by a cat brutally!

ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

Sumijelly said...

kak...sangat chantik dn kemas dia melukis..
anak sumi..emmm....sumer lari2..x masuk garis langsung...huhuhu

Sumijelly.com

kak ina kl said...

salam..ooo sama nama ek..akak akak si imran pun suker melukis..

betul tu..suker menjengkit tu sebab penat...boring kan duduk kat umah

akuzle said...

aiz: kalo sifu lukisan udah ckp mcm tuh meaning ader harapan juger kan?

sumi: tgk mood gaks, sumi... kalo homework uduh jugaks...eheheh

k ina : agaknyer yg nama Imran neh mmg ader darah seni kots, kak? kalo slalu dok umah mmg boring. Kalo japs2 jeks x nk kuar umah plaks...eehehhe

Lovely Kitchen said...

pandai imran melukis!ada talent...

can ili be akmal? said...

ya la.istana takeshi!huhu.suruh dia berlatih jangan color terkeluar2.huhu

how to not to be afraid of ghost?anda takut hantu?