GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Saturday, July 17, 2010

Huhuhuh... Selsemaaaaa....

     Dah dua malam aku tak berBW. Naper?? Pasal bagi aku, BW neh mmg memenatkan pasal aku ralit. Dah ralit tuh tak sedor ler time berlalu. Macam sekarang nehlaaa... tgk jam daaa...dh pukui brapa.... tapi time tak skodeng2, rasa macam tak kena plaks. Tgk graf Nuffnang tuh cantik molek 'gemok2', kang x der skodeng2, kuruih plaks dier... rasa tak besh..tak besh....

     Tapi kan, tadi aku dok terbersin, pastuh rasa idung tersumbat laa plaks. Pastuh, rasa badan fanas2. Sure dah neh, terpikir dalam hati laaa. Esok sure flu tp doa2 agar jangan teruklah. Esok dua mender kne buat: 1. g amek report card Imran 2. Tengok2 budak2 skola ader game basketball dekat2 area skola. Hope depa kalah....huhuhuuhhuuh... pasal kalo kalah takyahlaa aku g 'jaga' depa waktu petang coz aku take turn ngan chekgu pagi. Dier mai pagi, kalo bebudak dapat ke next round tuh yg aku kener g ptg. Jahat neh dok doa depa kalah walhal depa rajin praktis. Huhuhuhuhuuh.....

Kulit mata berkedut menunjukkan keadaan ureng yang sudeh disereng selsema sampe ngeja pon saloh.

 

4 comments:

kak ina kl said...

kena cepat makan ubat..biar lalok..pastu tidur..insyallah cepat baik cam akak ni ha.

Unknown said...

makan soluble jer..berkesan.

akuzle ayu said...

k ina: sy kalo mkn obat lalok tuh, takot lama plaks laloknyer.... kang nk tune in blk susah...ehehehehe

lydzar: mmg berkesan soluble tuh tp akak lom mkn...arineh nsb baek x melarat.. obat dier tito jeks then nsb baik tghari x kne g jaga budak...

LOVELY KITCHEN said...

rimas kalau kena flu ni...take gud care of ur health k...

hihii sian budak2 penat training tecer doa kalah lak...;-)