GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, July 21, 2010

Mampukah Aku Mendaki Bukit2 Itu??

     Hasrat dan impian tinggi menggunung nama pon gunung, pastilah tinggi. Walaupun banyak kata2 motivasi dah peransang yang mengatakan 'kau boleh buat, jika kau fikirkan boleh'. Memang betul pon. Tapi kalau mater neh ala2 lebih nak tertutup dari nk terbuker, baik aku layankan ajer yea? Nak berBW tapi kepala neh nyut nyit yer rasernyer. Nak try tito awal lah kununnyer. Tgklaa jam, awai kaa neh? Ok, kwn2.... nanti gua menyinggah kt 'umah' u ols later. Don't leave me alone here will you? Even tonite I have to 'shattered' your visiting. Huhuhuhuhuuhuh.... Nnunitezzzz!!!



'Penarik perhatian' ini adalah ihsan Abang Dave Walker

7 comments:

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

insyallah boleh punya!!

lydzar said...

kak naik bukit tu pakai helikopter la, cepat sket sampai :)

tak pa tidur dulu

sop said...

lama x panjat gunung.. huhuhu..
jikau katakan boleh, kau pasti boleh melakukan..:)

usaha tangga kejayaan

akuzle said...

Zikr: aminnn, dik...

lydzar: helikopter?? cdngan yg baekkk...eheheh.

sop: boleh.. tp jangkamasa tuh kan? lambt ngan cepat ajer

cikmin said...

macam senang je nak panjat tu...hiks..

akuzle said...

cikmin: senang kalo berkemampuan

kak ina kl said...

hendak seribu daya..tak nak seribu daleh..go go go