GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, July 30, 2012

32 Tahun Sudahhh...

     Hari ini Abe Zam@Abah genap 32 tahun. Tiada makan malam romantik. Tiada berbuka puasa di luar. Tempat yang sesuai kali ini adalah di rumah sahaja. Tak payah serabut2 reramai. Kira macam 'private function'laaa neh..ahahahha

     Memandangkan malam kang beliau ada kelas dan aku berbuka bersama anak2 sahaja, maka secara dendiam aku tempah kek minggu lepas kat Kak Ros buat beliau. 'Majlis' potong keknya adalah semalam. Perisa 'mocca'.

Lupa nak letak 'mu' kat budi tuh.

Abanglah beria nak makan kek. Padahal nak potong yang lebih. Makan ciput ajer.

 Adik tetiba jadi cerewet makan sekarang. Kalau tidak, pantang suap.

     Lepas tuh, potong2 kek tersebut dan kongsi dengan pengasuh depa dan cikgu tadika Imran tahun lepas.

     Ucapan untuk Abah:
Selamat hari lahir wahai Sayangku,
Mama, Abang n Adik berdoa agar Abah sejahtera dan sihat selalu,
Supaya selalu ada untuk menyayangi kami semua ini,
Semoga Abah tetap sabar melayan kerenah kami semua,
WE LOVE ABAH!!
 

9 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Moda rumaja lg tu Abah.. Kekeke.hepi besday yer abah

-gedek! said...

Olololo.....

memang takde makan malam romantik....

tapi malam romantik ada, kan?

azieazah said...

Selamat Ulangtahun Kelahiran buat suami AYU. Moga terus sejahtera dan ceria...

nak tiru komen UNCLE GEDEK... olololo! tapi bunyi macam jeles jer bab malam romantis tuh. hahaha

Citarasa Rinduan said...

Selamat hari lahir buat hubby ayu.
Moga murah rezekinya. Dan happy disamping family

Rupanya abah sebaya ayu (saya)...

Eh... Umur ayu disana berapa?

jeBateja said...

Wow.....baru 32 tahun......muda lagik.....ahakz

anaa said...

muda nya la abe zam... selamat hari lahir zam, moga sentiasa sihat dan ceria..

kakcik said...

Selamat hari ulangtahun kelahiran Zam. Semoga terus sihat, ceria dan murah rezeki. :)

Ati Masrif said...

selamat hari lahir zam
semoga berjaya di dunia dan
di akhirat!

tak sangka ada juga org kongsi tarikh
lahir sama dgn kak ati...susah nk jumpa tau :)

Za Noh said...

happy befday utk suami akak :)