GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, July 13, 2012

Kacamata Hitam

Mataku akan gatal dan terasa geli bila pakai kacamata hitam. Tapi teringin sangat nak pakai terutama masa memandu. Tengok orang lain elok ajer pakai yg macam mak2 datin tuh; besor macam mata lebah. Dulu hampir2 beli tapi tapi kedai terbabit takder stoklaa plaks. Beli yg lain n bila pakai n mata rasa geli, jadi mainan Imranlaa lepas tuh. RM80 mcm RMo.80 ajer.. Huk3
Try test ngan orang punya. Kelmarin, ada jurujual wanita bawak kacamata hitam 'polarized' kat sekolah. Bole hindarkan silau. Bole nampak dalam kabus. Hujan pon akan nampak terang. Malam pon bole pakai gaks. Aku cuba then muat plak, tak ketat n rasa sakit. Okla gaks pasal aku memandu time matahari tegak kan? Terpaksa kecikkan mata dek hari panas. Semalam dapat n dah try, mataku tetap geli tapi kutahan pasal kesan psikologi shj tuh. Aku buat dek aja biler rasa mcm kena geletek kat mata.. Hihi
Korang suka pakai kacamata hitam?

5 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Salam..antara hobi sy pun suka beli cermin mata hitam ni..

Boni JLL3 said...

hehehe.. saya adalah seseorang yangh sangat2 suka kacamata hitam ni

KhaiRin : anies said...

pheeeewiiiittttt!
sy kalu pakai spec itam time drive, x smpi 1/2 jam da rs mengantuk

jeBateja said...

Den suka pakai spek itam..sebab tak hensem kan...kasi hensem sket laaa....



harga spek hitam tu berapa plak...

Kujie said...

ada dua tiga pasang tapi memang tak biasa sgt pakai....kejap je tahan..dah tak pakai

mcm ada benda asing je atas batang hidung tu