GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, July 5, 2012

Nak Senang, Bayar Lebih Siket

     Mahal setakat mana? Mahal sangat? Tak kot tapi kalau nakkan yang lebih mudah, senang dan cepat, mesti kita sanggup keluarkan 'modal' lebih siket kan? 

Gula-gula batuk ini sudah ada 'ziplock'. Jadi kosnya mesti lebih siket kan? Tapi, rasanya harga 'lozeng' ini tetap 'maintain'

 Dulu, kalau nak beli 'lozeng' neh kena fikir banyak kali pasal bila dah buka, kena kelepet dan lipat banyak2 kali untuk menyimpannya. Kini tidak laaggiiii...

     Sama macam nak jimat duit tanak bayar tol. Sanggup 'drive' pusing kona jalan pintas sana, jalan pintas sini. Sedar tak sedar, teerrrrlebih pakai minyak plaks. Tak ker pi mai pi mai tang tu tuh?

Tetap suka gambar ini. Terus 'set as background' balik kat letop. Bayi tecit itu sudah hampir 5 btg giginya yang timbul. Rambut pula semakin lebat. Si Abang yang selalu tito jam 9 malam dek kepenatan menuntut ilmu. Dan Abah, tetap setia menyedia juadah setiap hari untuk keluarga beliau. Alhamdulillah!!

     Soalan takde hadiah: Apakah isi utama 'karangan' ini? keh3...

13 comments:

Kakcik Seroja said...

Isi utamanya 'saya sayang suami dan anak2 saya'... hehehe...

Darling Pya said...

emm..jimat cermat membawa berkat
eh...berfikir dengan bijak
eh..keluarga bahagia saya
eh..emm...ntah ek..apa isi utama nye ek...

*SiRibenMerah said...

keluarga bahagia.... di jamin kesihatan oleh pacik kawan nelayan~ lalalalala...

Unknown said...

saya sayang keluarga saya..hihi

kalau saya sanggup lalu jalan jauh sebab taknak sesak.. lenguh kaki dreba.. (bukan saya lah tu..haha)

Afasz said...

sy rindu la sama baby tecit tu..... sila terjah blog sy... :D

Unknown said...

Keluarga bahagia... :)

Outbound di malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

Dr K said...

Isi utamanya: lozeng berziplock kesukaan keluarga. ~ahaha

Unknown said...

isinya ialah mengenai 5 batang gigi yang baru tumbuh tu..heh heh

Unknown said...

sayangi mereka sebelum org lain menyayangi mereka..hehehe...

*just kidding sis

Misz-ella said...

nak mudah kena bayar? betul tu ayu. KC setuju. Ayu, thanks eh atas doa dan sokongan utk aiman. sori KC lmbt BW ke sini .. baru hari ni ada peluang utk jln2.

uncle gedek said...

lozeng li kegemaran uncle.... sampai sejuk batang hidung!

akumama said...

Assalamualaikum..saya perrnah beli dan bila baca bahan dia ada liquor..kan alkohol..terus buang sebab dah was was..cer tengok