GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, July 27, 2012

PRU 11

Orang sebok dok berteka-teki tarikh PRU 13, aku plaks nak mengimbas kenangan lalu. Kesnya pasal si bayi perempuan bermuka bulat itu menyelongkar dan dier terjumpa menda ini..
Dah lama sangat dah yea? 2004. Sethn lebih sket berumahtangga. PRU 11 neh bln 3 n bln depannya tuh aku disahkan preg Abg Imran.. Korang agak2, bila PRU 13?

7 comments:

kakcik said...

Tak tahulah.. ;-)

Mia Liana said...

wahhh siap simpa lagi... hihihi.. mia pula kerani undi pos...


p/s: mia ada sebut di entri ni http://www.mialiana.com/2012/07/banner-untuk-yumida-dan-hazirah.html

atuk said...

Assalamualaikum Ayu

kira2 Ayu orang SPR le...he he

bulan Sep kut


Selamat menjalani ibadah puasa

Eliss Mie said...

pasti lepas raya :) atau musim haji. hehehehe

anaa said...

beb, aku masa PRU 11 ni, kat spital kajang, tengah dalam labour room...
PRU -13 sebelum habis tahun ni.. heheeh..

Rasp said...

wahhhh simpan lagi tu...
kenangan tu...

hurrmmm ntah ler...
sebelum hujung tahun nie...

Boni Kacak said...

wah.. kenangan lama tu..hehe