GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, July 25, 2012

Mengantuk?

Umum dah biasa ngan dakwaan apabila bersarapan nasi lemak, maka siaplah korang. Akan mengantuk sepanjang hari. Btuikah? Korang ada pengalaman?
Nasi lemak dalam pembikinan buat santapan sahur hari ini. Buat aku yang selalu tak cukup tito neh,makanlah apa2 pon. Kalau dah mengantuk tuh, tito ajer ubatnya kan?

5 comments:

[PCL] said...

wah rajinnya Ayu pepagi berlemak2...slmt bersahur n berpuasa..salam.

anaa said...

hee.. sama ler..tak makan nasi lemak pun ngantuk jgak.. jom titon..

faraherda. razalan said...

Rajinnya msk nasi lemak utk sahur.

=D

Eliss Mie said...

sempat yer msk nasi lemak utk sahur. rajin :) saya sahur sorang2 ,mkn kurma dan pisang jer pagi ni tapi semua keluar balik.haisshh

jeBateja said...

Waka...waka....megantuk dlm bulan ramadhan ni...pelik sungguh.....