GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, July 20, 2012

Esok Puasa

'Upin n Ipin' di PBS 2012 yang lepas. Menggeletis bebudak tgk 'booth' n rak neh termasuk Imran Zamir. Kartun neh juga mmg sama 'kembar' ngan puasa. Masa memula Upin n Ipin 'lahir' kat TV9, aku pon tertarik n tertunggu2 nak tgk hari2. Tapi, durasi tayangannya sekejap benar. Yerlaa, baru nk promo kan? Tak sangka meletups! Ok.. Malam neh dah mula Tarawikh n dinihari kang nak bersahur. Selamat berpuasa korang!

9 comments:

@cu SaYaNg said...

selamat berpuasa beb

Boni Kacak said...

selamat menyambut ramadhan Al-Mubarak.. semoga ramadhan kali ini akan memberi keberkatan kepada kita semua.. amin

kasihibu said...

selamat menyambut ramadhan dik semoga ramadhan kali ini lebih bermakna dan lebih di berkati. Amin....

Eliss Mie said...

selamat berpuasa !

KhaiRin : anies said...

salam ramadan buat akk sekeluarga!

farahaznil said...

huhu..rindu upin ipin..bila lah nak ada versi yg baru..huhu

Nurlyla said...

salam ramadhan.. :)

azieazah said...

Semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnya. Aminnnn...

Tihara said...

selamat berpuasa dan bertarawikh :)