GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, July 6, 2012

Kalau Boleh..

... Hari2 nak g ke sana minggu ini. Sebab dah dekat kan? Apakan daya.. Tak dapat beli buku hari2 pon takper. Tapi dapat juin sesi bersama penulis pon jadilah..
Tuan Uthaya Sankar SB, dari awal tahun merancang utk menge'teh' d kawasan kejiranan kami tapi tak pernahnya jadi. Sudahnya asyik berjumpa di 'luar' kawasan.. Hihi
'Travelog Beijing' yg dipesan semasa PBAKL 2012 yg lepas. Baru sampai dlm genggaman.. Berhajat nak ke sana lagi pada hari terakhir iaitu Ahad ini.. Moh kiterr P/s: Sabtu neh moh 'cari keja' kat PKT Logistic, One Logistic Hub.. Ada mkn2 pree n cabutan bertuah.. Tanak kerrr?? .. Hihi

7 comments:

Boni JLL3 said...

wah!! macam menarik je ni

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

ade x travelog Guangzhou???

NUNU EERA said...

klu dpt g beijing lgi best kan.. ;)

KhaiRin : anies said...

nk p beijing ka?

JunAina said...

Study Beijing ekkk...cukup duit fly2 je nanti... Akak gi jenjalan cam tu jugak, study kat internet. Copy & paste apa yg patut pas tu redah...

Nurul Akmal said...

ni mesti nak g beijing kan kak...

Newskaki said...

Hello, we're Newskaki, Malaysian Bloggers News Network Portal. We are pleased to invite you to our big family of bloggers, no matter you are local or not, just log on to www.facebook.com/newskaki or you can return us an email: advertise@newskaki.com. Not a blogger? It's okay for us, visit us at www.facebook.com/newskaki for latest hot events.
Also, don't miss the tempting Tutti Frutti with 20 percent discount in 1Shamelin only for first 50 Newskaki fans and bloggers! Not a fans yet? Join us now!
See you soon.