GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, July 16, 2012

Sudah Ada Pagarnya..

Setelah kejadian kelmarin, Abah terus g beli pagar keselamatan itu. RM149. Bole tahan yea? Yang kayu punya pn ada tp dah abeh stok.
Dua beradik sedang 'explore' mender baru kat dalam umah.
Hah! Baru nampak gigi atas 2 batang yg bulat n besar itu. Memula pasang, Adik nampak tak puas hati. Dier duduk kat lantai tepi pagar tuh, buat pergerakan pusing2 badan n kepala macam org berdikir sambil molotnya membebel-bebel.. Hahahahah.. So comel! Laa neh kalo nak wat kje dah tak risau sgt..

11 comments:

kasihibu said...

Hehehe......biarlah berpagar asal selamat dik;-) dah besar si kecik ni sedang syok nak berjalan ye

kakcik said...

Baru senang hati mama. :)

Kakzakie said...

Kena halang pun adik senyum oklah tu... cute:)

nyanyisunyi said...

Oooo ni ler kisahnya kesian dah kena pagar

nyanyisunyi said...

Oooo ni ler kisahnya kesian dah kena pagar

Afasz said...

comel nye iffah... heheh dah kene pagar ek... comeyyy, rindu sama dia.

Daddy Ziyyad said...

antara kelengkapan yg mmg kena ada di rumah bertangga

Papa Mifz said...

kat rumah PM pun guna pagar mcm tuh supaya Mifz tidak menggangu suasana harmoni di dapur...hehe

MulutPayau said...

alahai siannya.....dah kena pagar ya sayang....

Boni Kacak said...

lepas ni dah tak perlu nk risau apa2 lagi dah kan??hehee

apak cikidong said...

waaa dia dah buleh berjalan yeee