GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, December 14, 2011

Gathering Bloggers Klate di KB Mall

     Aku takkan menghadirinyer tapi 'since' aku rasa ianya berkaitan ngan aku, 'so' aku nak war2kan jugaks.
     'Gathering' neh bukan khusus untuk para 'bloggers' kelahiran Klate sahaja tetapi untuk 'bloggers' pemukim, pemastautin dan pelancong pada hari kejadian. Dalam bahser pasar malam aku, kalo maser tuh ko ader kat KB or terfikir nak jenjalan kat KB Mall, why not ko singgah japs, bagi salam dan kenal2 kawan2 baru. Kalo ader rejeki, mungkin korang leh jumpa kawan2 sekolah lama dulu atau ex-bf/gf...oppsss!! yang tuh rejeki ker bala ehs?..ahahahhaha


     Takat neh yang nak hadir, depa neh semer termasuk penganjur, korang bole 'recce2' kat sinik...


     'Latest' aku tengok, JoeGrimJow mendahului senarai. Tak kenal beliau? Korang bukan bloggers tegar kalo gituh...ahahahhha>>>gelak kasi bakar or gelak '6 jahanam yg jahanam' gitu....huhuhuhuuh



Ohkey, 'mender'nyer dah esok. Jadi, jejemput bawang laaa ke sana yea?

p/s: harap2 cik penganjur tak kesah aku neh jadi tukang 'padoh' tak bertauliah...ngeeeeeeheheheheh..

3 comments:

Unknown said...

SALAM,
BUKAN ORANG SANA, TAPI MENANTU, YA ! MACAM MANA, BOLEH LEPAS PINTU KE?

Kakzakie Purvit said...

Tak ada pulak gather-gather utk dibuat di Johor ye...

Widi Dede said...

semoga lancar gather2nya

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/