GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, December 16, 2011

Manusia Berhati Emas Lagi

     BW tadik...terjumpa blog hamba Allah ini... korang bacalah....


 

8 comments:

kakcik said...

nak pergi baca jap. :)

Kakzakie said...

Ok.. bagus juga, lepas ini kakak akan jenguk ke sana

Hanis Azla said...

kekuatan dan ketabahan dia moga menjadi semangat buat kita.. terima kasih ye berkongsi link itu..

rasp said...

ok...harus terjah nie...

Anaa said...

melompat ke blog ko dari fesbuk.. nampaknya aku kena lompat lagi.. ni penangan hari2 nanyi lagu lompat si katak lompat kat anak aku..

sW33tdARLiNG said...

kesian.. simpati dengan beliau yg kena lalui hidup sunyi tanpa mama dalam usia muda

Teenager Housemaid said...

ya Allah, kak..
saya orang yang biasa2 saje kak..
hati saya sama je macam org lain...
saya cuma meluahkan apa yg saya rasa..
terima kasih sbb sudi singgah and baca...
terharu..:')
dan, terima kasih semua yg sudi pegi blog saya..:')

jeBateja said...

pehhhh....kawan kita tu kisah hidupnya sedih aaa......uhukz