GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, June 21, 2010

Antara Fasha Sandha, Tiq Zaqyah dan Jejai

     Tengok muka depan 'Harian Metro' hari neh.....hmmmm... rasa geram jeks. Antara headlines dier pasal 2 org artis 'pucuk muda dan hijau' neh dan seorang yang bole dianggap big shot jugerler... Bagi aku, rugi jeks muka depan paper tuh taruk psl 'perebutan' jantan. Siap 'shout2' kt Twitter lagik tuh. Aku rasa banyak lagi isu2 yang membina bangsa kat Malaysia neh yang boleh diletakkan sebagai salah satu headline kt paper. Tapi, bila fikir2 balik pulaks, nak pelik apa kan? Paper pon mengejar 'trafik' gaks bukan aku jer kan? Jadinyer diletakkanlah kisah2 'jamban' yang orang2 kita memang nak baca, (termasuk aku?? soryy..aku 'skim and scan' ajer yer coz nak tau aper sebab musababnyer kisah tuh kuar kat depan paper). Bukan aper, kalo aku baca merugikan masa aku jer. Baik aku apdet belog, kots2 'keywords' neh leh tinggikan trafik aku lagik...ehehekehehehehehek...

     Jejai?? Hmmmm... sorrylah pd 'peminat2' dia, tapi tgk ker panggilan 'manja' tuh teringat plaks kt anak buah aku yg pakai nickname sama. Yang bezanya anak buah aku tuh baru 5 tahun, idung x penah kering, asik berair jeks, x der gelaran tun ker, tuan muder ker kat depan dan x drive BMW or Merz ker haper, hanya jalan kaki jeks. Kalo anak buah aku tuh macam si Jejai yg depa berdua tuh dok rebut2kan aku rasa faktor usia bukanlah penghalang. Depa main rembat ajer.

     Hmmmm... dah tentu2 Jejai tuh dudo, Fasha Sandha (saper eks??) tuh anok daro, Tiq Zaqyah pon samo. Apo salahnyo nikah... Sekali jalan 2, aper nak pelik kan? Jejai tuh berkemampuan lahir batin dan Fasha n Tiqz plaks masing2 dpt madu; payung mas lagi yuuuuu.....

     Errrr...alamak!! Kalo payung emas dapat kat bini tua@1 kan? Saper eks yg nak jadi nombor 1? Ish2.... kener shout kt Twitter lagiklaaa gamaknyer.... laman sosial jadi laman berbalah..... ado kor??

    

8 comments:

soffya cik bulan said...

wahh panas tuhh...
soffya tk bc paper hri ni (sbb mmg tk bc paper pun..haha)

tp thulh juga ekls ni ms bc paper dulu2...hu
(mcm lm je tk bc paper dh hadap ni je..huhuks)

akuzle ayu said...

cik moon, x sohlaaa bc.... sensasi jer lebey... HM tuh hari2 headlines x terjangkau kiter.... depa juger untung.... paper neh x sme btui, tp yg x btui tuhlaaa kiter suker bc....(cik moon x termsk kots coz x ske bc paper kan? ehehehhehe)

Lagenda said...

lelaki cenggitu pung nak direbutkan...kerna reta?? x de maknanya!

Ms. Qhayal said...

apokono la ngn pompuan 2org tuh. macam dah tade laki len jek dlm dunia neh. yg si laki tu pong satu. adeh,dah ade bini punye lah cun lentik cukup g cerai. skang dok bikin panas lak ngn cite camni..

NiZaM Limited said...

artis berebut jantan?
haihs..ni la publisiti murahan namenye..takde keje dah la tu..

akuzle ayu said...

lagenda: taste bebudak muda skang... giler besi dan kertas....

aren: u r right... tp biler pk2 bagus juger depa div coz dah tentu2 si duda tuh mmg x sesuai ngan jandanyer... tgklaa janda dier, mana ader gosip ker, gambo g clubbing or gambo naked kan?

nizam: mmg publisiti coz kan ker dh lama si FS sepi dr sebarang gosip kan? pastuh gosip hari neh plaks, FS kata x nk diperbesar2kan mender neh... yg dier g melalak kt Twitter tuh kemender? WTH!!

paku payung said...

tu la pasal semalam pon sembang2 psl kedunguan diaorg,,baik la joint aktivity kemasyarakatan ke, barulah respek..ni hentam menghentam,yang si jejai tu ingat ensem sgt, yg pasha sendat lak tak de isu laien ke.tiq lak cam tak de man macho laien ke? publisiti murahan tul..ingat org suke? hentam menghentam, rembat merembat tu sgt mendungukan.hehhe

Kancilbiru said...

ketiga2 saya menyampah...hahahaha. dah la tak hensem, harap reta makpak ja si laki tu...bimbingan akhirat ado?