GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, June 11, 2010

Betulkah??

     Walaupun pendapatan saya masih d takuk lama, tapi tgk pengunjung ke belog sy makin bertambah. Macam x cayer...... rekod juger neh..... biaser graf tuh dh gemok2 pon, kuruih ajer.... tqlerr kwn2 terutama bloggers glemer2 yg sudi jengah2 kt belog sayer... I LUV U ALL!! MWAHWMAHWHAMWHA.....




     Bagi blogger yg maha kecil n halus di bidang perbloggan ini, jumlah itu sudah cukup mengujakan..... Alhamdulillah!! Tapi kalau dah start kje balik neh tak taulaa....uhuks!!!

5 comments:

Kancilbiru said...

sikit2 lama2 jadi bukit..takpa...slow but steady...tu yg penting..

E-na Zarina said...

tumpang gumbira jugaaaaa...he he

NiZaM Limited said...

wahh..tahniah la ye..yang penting orang masuk blog kita. hehe..

rajin2 la buat BLOGWALKING bagi tingkatkan lagi trafik blog ye..:)

darkbatman said...

haa.. kene rajin bw lg ne..hehe.. bg up traffic lg..

nuriz said...

salam , saya dah publish your komen dalam blog saya tapi cari tak jumpa, hilang kot, saya pun pelik naper hilang. saya cari link blog ni dlm blog darkbatman..huhu
tak silap orang kan?