GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, June 9, 2010

Sluurrpsssss!!.... Ouh sUNGGUH Menggiurkannnn.....

     Nama saya Ayu. Tapi lebey kiut kalo anda panggey saya Kuzle. Coba sebut sekarang.... haaaa, kiut kan2? Saya neh mempunyai kerja. Tapi sekarang saya tengah cuti. Sebenarnya ada kerja yang saya bawa balik, yang bermakna saya kena siapkan kerja saya itu walau apa pun yang terjadi...Meski apapun (ader satu drama Melayu pakai tajuk neh...'Meski Apapun') tapi kan, saya neh jenis pemalas. Pemalas nak buat kerja itu padahal bila cuti saya yang dua minggu ini habis, saya kena siapkan juga kerja itu.

     Tapi kan, ada satu benda saya rajin. Kalau tak suruh pun saya mesti buat punya kerja itu. Bangun tidur saya buat. Sebelum tido saya buat. Lepas makan saya buat. Sebelum makan pun buat. Pendek kata dan panjang kata pon memang saya akan buat.
     Apakah benda atau perbuatan itu?? Ianya adalahhhhh..... MERAYAU KE BELOG2 ORANGGG!!!.... sungguhpun namanya merayau, tapi saya tak kacau org2 yg terlibat itu. Bahkan tuan punya rumah/belog2 semestinya cukup suka, lebih2 lagi kalau saya membebel dan meninggalkan jejak di situ. Nak tau 'rumah2' saper yang saya sukerrr sgt merayau tuh??.... Ini diaaa.....


     Ok, itu adalah carta 9 belog saya. Anda semua mahu tau kenapa saya suker 'menerjah' belog2 mereka?? Sebab belog2 mereka bessshhhhhh..... and yang lebih penting, ader juger yg FRIENDLY SEBAB AKAN MEMBALAS SEMUA KOMEN2 PEMBACA MEREKA SECARA PERIBADI. Besh kan kalo mcm tuh....


     Saya minta maaf kalau ader yang 'tergoda' tengok tajuk saya tuh dan merasa tertipu. Alang2 dah masuk tuh, kliklaa mana2 tempat yang patut yea? yeyeyeyye..... lagi 1, saya tak boleh pulaks nak taip nombor 7,8,9 tuh, tak tau psl aper.... so sorry yea?? Wasallam.....

4 comments:

darkbatman said...

hahahaha.. thx sbb singgah blog aie. erm memang betul salu nmpak ur komen kat my en3..thx lg skali..sgt2 appreciate yer.

kak ina kl said...

Salam ziarah dari akak...waduh itu semua member akak...tapi sedih sebab nama akak tak tersenarai..

jemputlah datang selalu yer ke blog akak ..darkbatman tu semua org suka terutama perempuan sbb dia handsome..

Sumijelly said...

hehehee..........terima kasih la sesgt.hik3.....

ala.darkbatman kan encem.memang la sellau org dtg. sumijelly kan manis.kalu x manis..kang x dtg lak org.hahahaha

apa2 pun.terima kasih la......sgt menghargai......

Sumijelly.com

NiZaM Limited said...

Malu..blog picisan sy pon tersenarai. hehe..
thanks ye ayu sbb rajin datang n komen ke blog sy..=)