GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Sunday, June 6, 2010

Kasi Keluar Itu Peluh

     Hub aku blk kje today, dier ajak g Tesco Xtra... Coz semlm g si Imran x bole nak main kt tempat game tuh, x cukup 'skeleng'. So tadi, hub korek2 syiling2 yg dah lama dier himpun, dapatlaaa dalam rm13, not bad!!

     Ok, dah sampe Tesco Xtra, hub suh aku g order mkn@ aku mkn dulu lah sambil dier bawak Imran ngabehkan duitlah. Ok, roger. .....

     Dah kenyang sendat perut aku, terpandang tempat game yg Imran ngah main tuh. Ader tempat game basketball. Well, why not kuar peluh siket kan? Dah mmg tempat game tuh seblah2 jer ngan food court. Arriiivaaaaaa.....

     Agak lama tunggu, hub pon mailah nk mkn. Yerla, dah abeh rm10, perut pon lapo. Nyam3..... 

Lepas ngabehkan rm10 kt tempat game tuh, maka inilah yang terjadi.

     Nampak area lengan aku yg mcm model tayar keta sedang bersungguh2 meng'shoot' bola.
Skor 2nd. game neh. 1st. punyo lupo nk amek. 116, lebey sket jer.


     Lepas 1 game ( 2 tries ) aku dah mengah2. Al-maklumlaaa kener shoot cepat2 dlm bpe minit ntah, lupo. By the end pueh atilaaa coz dapat juger cerdaskan otak yang dah beku neh. ehhehehehehe.....


No comments: