GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Saturday, June 12, 2010

Ijab dan Qabul

     Cuti2 sekolah neh dah ramai maklum, macam2 mender berlaku. Yang paling jelas dan biasa sudah semestinya walimatul urus lah. Kat fesbuk plaks banyaklaa album2 kawen di'upload'kan untuk tatapan kawan2 dan sedara-mara semua. Aku pon x terkecuali.

     Malam tadi merupakan majlis akad nikah seorang lagi anak buah aku iaitu Aimi Farhana bt. Hj. Hashim dengan suaminya Wan Hafizudin bin Abu Bakar. Selamat Pengantin Baru Cik Su Ayu ucapkan, semua u all berdua berkekalan selama-lamanya dan dikurnia anak yg ramai cepat2 yea? Awal2 dapat anak untunglah.

     Malam neh plaks majlis resepsi depa. Japs lagi berangkat lagilah kitorang ke Bangi.

Semoga berbahagia.

5 comments:

Kancilbiru said...

selamat lagi satu pasang...cuti sekolah ni ramai betul org kahwin yer..

Lovely Kitchen said...

syoknya kawin...semoga pasangan mempelai berbahagia ke akhir hayat...anak sedara hubby e-na smlm knduri kawin kt umah kakak d kajang...

NiZaM Limited said...

ye btol tu..cuti skolah ni mmg org amik peluang buat majlis itu ini..last week sy pg kenduri majlis khatan..minggu ni majlis sepupu kawen kat perak..

papepon semoga berbahagia selalu bagi sesiapa yg mendirikan rumahtangga tu..smoga berkekalan..amin..

kak ina kl said...

salam..wah best tgk org kawin..

kalau baru berblog bila tgk ajer graf naik memang bersemangat kan nak berblogging..

akuzle said...

puan kancilbiru:

tuhlaa, selamat...alhamdulillah!! cuti skola a.k.a kenduri kawen.... bole kumpul sme sedara-mara. kita kumpul duit dlu utk uloq2 time nehlaa....eheheheh

e-na : syok!! teringat time kiter dlu2 kan?

nizam: kiter sesama doa utk kebahagiaan depa. NIzam biler lg? eheheh

k ina: mmg besh k ina...teringat dolu2 kan? mmg semangat. rasa 24-7 nk online n updet ajer...eheheh