GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Sunday, November 20, 2011

Bila Pak Bertemu Pak..

     Reronda.. tgk2 bloglist... terpandang tajuk. Terus klik. Baca entri. Macam biasa; musti tinggalkan 'jejak'. Klik ruangan komen. Tetiba tergelak besar. Tengok ini...


Komen itu untuk entri yang ini... 

 Tengok plaks apa komen balas dendam dari tuan empunya 'umah'....


     Ohrait, nak nyelit gaks komen akuh...




     Itulah kesahnyer apabila Pak Temuk berjumpa Pak Ngah Hamzah.... sampai 'kecut' usus akuh.....miahahahahhahaha...
     Korang rasa tak kelakar? Ohkey, sila sambung tito balik di hari Ahad ini...aku nak sambung gelak..hihihihihihi....

p/s: cemana agaknyer memurid Pak2 ini masa depa ngaja dlu yea? ker Pak2 ini garang? wonderinggg...

8 comments:

kakcik said...

Weh... bangun.... bangunnnnnn....

kita ada temujanji petang ini, tau!

Babab kang, asyik2 tidur jeeee... ;-)

Papa Mifz said...

no comment...huhu

azieazah said...

Hahahaha itu la gaya orang-orang lama bergurau senda. Ada nada kritik sindir, tapi dalam bermakna. hahaha

Acik Erna said...

memang seronok bila baca ni kan..pandai ayu sharekan disini..

Ros said...

Salam,

Memang kelas la lawak ni...walau pun depa tak dak niat nak buat lawak...tapi komen depa memang lawak ha.ha.....

Munnafendy said...

pak hamzah mmg spoting! =)

MulutPayau said...

Salam kenal...

Cuti sekolah ni sambung tidur yer dik...hehheheh..

محمد رازيق said...

haha.. pening2.. kihkih.. lawok2.. free2 jemput lwt blog yer. salam kenal.