GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, November 4, 2011

Ntahhhh...

     Tetiba takder idea....Atoiiii!!!!


13 comments:

Citarasa Rinduan said...

assalamualaikum kak ayu..

nama kita sama, tarikh kelahiran dibulan yang sama..
wahhhhh
lagilah bila ayu nak kenal sahabat blogger ayu akan baca dahulu entry terdahulu..

oh.. kak join gathering di rumah kak kakcik seroja ya,.
tahniah ya sebab join bersama..
18 hb di rumah dato..
hope kak makankan untuk ayu juga...
heheheheh

salam persahabatan buat kak..
ayu mohon izin, boh blog kak di bloglist ayu ya

PS: janganlah tak ada mood... 4 november berikan sedikit kecerian buat kak disana..

jeBateja said...

Uikkk...ini binatang korban ke....ahakz....

Sama tarikh lahir dgn kak ayu...? Semoga terus HENSEM memblog....ahakz

kakcik said...

Amboi Ayu... takkan sampai macam tu kot!

Salam Aidil Adha buat Ayu seisi keluarga. :)

bujal X said...

kuda ke badak tu?

Zul Fattah said...

salam... take ur time.. feel free for blogging

Kakzakie said...

Modd nak sembelih lembu dah datang Ayu ...:)

Temuk said...

Assalam
Pak Temuk ucapkan selamat menyambut hari raya aidil adha. Yang dipaparkan tu jenis yang boleh dibuat korban ke? Ada macam rupa kambing.....

rasp said...

hahahhaa...
muka tu cam nak kena korban je nanti :)

Anaa said...

tu menan sapa, imran ke adik Iffah? ke menan mak dia orang... heheh..

sW33tdARLiNG said...

alamak... terperenyuk mulut sbb takde idea punya pasal erk

Acik Erna said...

Salam eidul adha ayu..
mood tak de..sebab ayu tengah fikir apa nak masak raya haji nikan..

ManjaIxora said...

hahaha... comeinyer donkey..

kasihibu said...

hehehe...boleh lah dapat gak layan kartun yg comel tu