GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, November 25, 2011

Tak Ku Sangka... Rupa2nya Lisa Surihani itu 'Peniru'....

     Aku tau sangat2 ramai lelaki jantan kat luar sana yg minat gila babi kat Lisa Surihani. Tanya hub aku plaks katanyer 'tak selera'... btui ker, Bah? ....ahahahhaah

     Bukak FB tadik, tgk profile pic Lisa. Ternampak gambo neh... tetiba terfikir lagikkk...


...Uncle Gedek... cemana korang pikirrr??

p/s: Kalo rasa2 gentleman, belilah baju2 kat sinik utk. wife korang...




16 comments:

Dee said...

xdelah tiru mana pun..hihihi..tp lisa mmg comelkan kak..suami aku tu jwb mcm tu sebab dia xleh dapat lisa...lariiiikkkkssss

Dee said...

aku tu *akak* typo error..hehehe..

kakcik said...

Lisa tiru Gedek ke... Gedek yang tiru Lisa?? ;-)

gadisBunga said...

saya lagi suka maya karin. eh?

nyanyisunyi said...

peniru sape?
gedek ke...
lelaki jwb mcm tu sebab dia tahu confirm tk dpt hehehe..

tp sy kurang suka lakonan lisa yg agak plastik..best lagi maya karin...

ratusiput said...

tetaaaaaap suke kat lysa...cantik :) ske cantik je..ehehe..

I`mulan said...

suspen nyer entry... i loikkeee..

kakchik@ella said...

kebetulan kah? BTW, skrg dah ada Neelofa yg lbh cantek, kan.

Anaa said...

suka tengok lisa dalam zoo.. tu jer citer dia yang kita nengok.. tu pun sebab anak suka tengok..suka tengok mia sara jugak.. :)

Acik Erna said...

acik suka tengok muka dia..cuma tak suka dia berpacaran ngan yusry..tah apa2 acik ni kan..bukan kenal pun..he he

Daddy Ziyyad said...

saya pun 'tak selera' dengan Lisa Surihani ni.....

:P

Aku Ibu Muda said...

rasa mcm lelaki tu bukan lelaki kalau tak suka kat lisa ni...hahahaaa

Juliet_iRa~" said...

sm ke?huu

tp lisa pkai apa pon cantik je kak..:D

ILA HonEyBuNNy said...

lisa mmg comeiiii..

sukanya..heheh

gedek! said...

bolen saman, tak....?

hehehe...

YNA said...

yna lagi suka yna sendiri.. mesti termuntah akak bc nih, hahaha