GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Tuesday, November 22, 2011

SALAM BERSAMBUT UKHWAH BERTAUT

     Idea dah kering. Nak tulis haper? Garu dahi.... Ohkey, layan gegambo duluh.....

Acu Sayang, Kakcik Seroja, kak Azie Azah dan Datin Aishah (mem besar Dato' LF)

Dato' mengutarakan idea.

Ohkey, nak tempek gaks muko kitorang yang kunun glemer .....hihihihihi

Pertemuan 'terakhir' Wanie before memenuhi tuntutan kerja di kampung. Terpaksa berjauhan dengan suami. Tuh yg termenung jer tuh kots....ehehehehhe... Joking jer, dik...ahaks!!

Dah fenat otak, sambung mamam.

Inilah kami. Tanak jumpaa??

     Ingatan Kakcik dan Dato', perjumpaan ini bukan milik individu, tapi milik semua. Bersamalah kita  menjalin dan merapatkan ukhwah. Berkongsi apa sahaja yg bermanfaat sesama sendiri. Tiada jemputan peribadi sebaliknya hanya ikhlas dari diri. Errr... ayat dah macam Kakcik dah neh....miahahahhaha...


16 comments:

Kakcik Seroja said...

Amboi amboi amboiiiiii... sempat kenen kat kakcik ya? Babab kang! :)

Unknown said...

SALAM,
EH, KEPALA SAPE YANG BOTAK TU ? NAKAL BETUL YG MENGAMBIL GAMBAR NI !

PCL said...

eh bagusnya, alhamdulillah makin bertaut nampak!...pcl dah jeles nih....

uncle gedek said...

bincang masalah negara?

Acik Erna said...

nak jumpa..boleh?
nak jumpa baby iffah boleh? he he

Dr K said...

ekekekkeke...mesyuarat pun dah ada makan makan! rugi saya tak datang! hahahahaha.....

tahniah kepada anda semua yg berusaha buat yg terbaik utk majlis gathering kita tu nanti :P

sekadar satu coretan said...

Mesti la mau jumpe lagi...bertambah mesra la lagi kali nikannn...

Ms Haslina said...

insyallah pergi nanti.
;))

Anaasuria said...

kalau tahu dah dekat ahad lepas, boleh ajak singgah semenyih.. :)

Hanis Azla said...

semoga apa yg dirancang menjadi.. dapatlah kita jumpa lagi nanti..

Anonymous said...

oooo..inilah urusetianya :D

syabas semua.semoga apa yg dirancang berjalan lancar.

Misz-ella said...

Hrp2 KCE dpt pegi nanti.

Ati Masrif said...

eh..bila buat mesyuarat ni?

bersemangat tu...sukalah :)

Unknown said...

wah bestnya jumpa geng bloggers.
al fatihah buat arwah opah hb kamu, semuga rohnya ditempatkan bersama-sama orang-orang yang beriman.

Jangan fikir banyak ayu..relax sudahhhh..semuga cepatlah turun darah tinggi kamu tu

KiD said...

waaaahhh.. bestnya gather2 nih

Ibu Muda 30series said...

apsal nmpk cam wani gumuks sangat ni....huhuhhuuuuuuu