GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Saturday, August 7, 2010

Apa Perasaan Anda Melihat Headline Ini?

     Berita neh susulan laporan semalam mengenai seorang datuk tiri yang merogol cucunyer yg berusia 13 tahun. Paling hamlau, nenek dier bersubahat sekali then siap melarikan diri bersama datuk krongkapukpeng itu.... Kalau dapat kat aku depa berdua tuh, siaplaaaa.... Datuk dier tuh aku tak buat yang susah, aku pijak2 jer k*t*y dier tuh. Sama macam yang aku nak buat kat 'transporter' laknat yg rogol budak skola rendah/tadika yang dier bawak tuh. Nenek dier plaks, aku suh baring then aku lompat2 kat atas dier... korang bole imagine kan biler aku yg berat lebey dari 1 pikul neh dok buat macam trampolin kt dier. Rasakannnn!!!


Gedumbek tak binatang 2 heko tuh??


Inilah gambaran perasaan aku now....Hnnssffhhhh...!!

5 comments:

lydzar said...

mmg pelik peel tok nenek zaman skg..gejala sosial bukan setakat melanda remaja je..tok nenek terlebih abad pon nak join sekaki

Kancilbiru said...

atuk yang bengong....huhuhu

akuzle said...

lydzar: kalo dh namanyer tua tp kosong hati dan pkran...mcm nehlaa jdnyer... datuk tuh muda lagik, dlm 40-an...

niza: perlu sula ajer tuh 2-2....

Sumijelly said...

tu la...sakit kan hati bila dia kata dia syok dgr cucu dia merintih,...
bengong tul... *&!!@#!!

Sumijelly.com

akuzle said...

sumi: setiap kali akak tgk tajuk neh, akak rasa jijik. semalam punya headline metro plaks,"ayah masuk kelambu"... akak rasa nk pijak Metro plaks... saja jeks