GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, August 5, 2010

Misteri Kematian Bekas Adun Permatang

  'Headlines' akhbar yang memang panas.

     Terkejutnyer aku tgk briter tv3 kelmarin. Even sekarang pon masih tak ilang terkejutnyer. Kuusssss semangat!!! Lebih2 lagi biler tgk keadaan jenazah yang dah kaku kat dalam keter tuh. Masih ternampak2 muka depa..... 

     Persoalan 'saper bunuh saper dulu' atau 'bunuh kemudian bunuh diri' memang sukar aku nak terima. Yerlah, melihatkan profil ringkas kedua2 arwah memang sangat berlawanan dengan kejadian tersebut. Aku harap sangat2 kes ini hanya kemalangan. Maksudnya, mungkin terlepas tembakan. Apa2pun, jgn menilai apa yg tidak kita ketahui kerana ianya akan menjurus kepada fitnah dan mendedahkan aib org2 yg telah tiada. Hanya sedekah Al-fatihah yang sepatutnya saudara sesama Islam berikan setakat ini. Wallahuaklam.... 

4 comments:

Kancilbiru said...

itu la.....suspens betui nak tau puncanya...hihihi

cikmin said...

memang konpius..

akuzle said...

niza: btui3

cikmin: family depa lagilaa kenpius kan?

mytrajet74 said...

biarlah polis lakukan siasatan sampai lengkap...jgn buat spekulasi jer...tapi talam pun terfikir gak....apa ek?