GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, August 18, 2010

Santai

     Salam 8 Ramadhan. Wah2! Kejap jeks kan? Lagi 22 hari Ramadhan nak meninggalkan kiter. Dan aku antara orang2 yg rugi. Pasal per? Tak g berterawih. Yerler, kul 8.30 mlm dok dlm keter lagik. Terawih dalam keter ler...huhuhhuhuhuhuh....

     Ok2... nak kater aper. Sedey pon tak guner kerana tuntutan hidup aku macam tuh. Rutin harian aku macam tuh tapi kalau boleh kener selalu berusaha 'lari' lah. Bulan 9 neh try apply tukor weh. Kalo tak, tahun depan merupakan tahun keempat untuk aku, hub dan Imran 'tua' dalam keter.

     Hmmmm... aper2 pon, meh layan gambau2 yang aku 'snap' semalam. Tapi jangan amalkan coz aku amek time drive dan yang lagi 1 aku ngah skodeng reptilia. Hoh! Reptilia haper? Korang tengok ah....

 Gerun plaks tengok cuaca neh.

Dah nak sampai tapi tak sampai2....naper? korang neh mau tnya plaks. Tgk ah senirik.


Tapi yang paling besh adalah dua ekor makhluk ciptaan Allah neh. Siap berlunjur kaki, angkat leher tinggi2.Baru sesuai tajuk n3 neh kan? ehehehhehehe....


3 comments:

Kancilbiru said...

lewatnya balik....takpa la..akak buat sendiri jer la kat umah..terutama sepuluh malam terakhir..

lydzar said...

tang mana tetiba reptilia tu muncul? kt tengah2 jamm kah?

akuzle said...

niza: tuhlaa... org dh bpe kali terlelap tp kitorg x sampe2 umah lagik..

lydzar: ahahah... good point.. akak snap gambo neh kt skola. kt ayor terejun. dh 2 hari nampk mender neh dok lepak atas batu. x penah nmpk b4 this. maybe air jd panas psl cuaca pns so depa naiklah ke darat