GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Saturday, August 7, 2010

Perubahan Positif

     Orang kata, esok mesti lebih baik dari hari ini. Dalam Islam pun ader sebut macam tuh. Maknanya, manusia tidak boleh tidak, perlu berubah. Berubah macamana? Berubahlerr... sudah semestinya dari dari buruk ke baik. Dari baik ke lebih baik. Dari lebih baik ke terbaikkk!!! Dari takder ke takder. Dari banyak ke sikit. Errr....btui ker yang last tuh? Acah2 jer tuh coz aku nengok adik Man kiter macam tak paham dan terkuap-kuap plaks.

     Kalau dari banyak ke sikit tuh bukan namanya perubahan positif. Itu dah jadik mundur plaks. Korang taknak jadi mundur kan? Saper ndak tapi kadang-kala hati kata tidak tapi perbuatan menunjukkan sebaliknya. So, hati2, bebs!!

     Aku mula berblog pada tahun 2008. Orang ader blog, aku pun taknak ketinggalan. Dulu blog slalu dibiarkan bersawang tapi sekarang, kalau sehari tak tengok blog terutama hari Isnin, rasa buntut macam tebakau. Takleh nak duduk or wat kje ngan aman. Hari ini, aku nak berbangga sendiri even orang tengok rasa menyampah sebab blog aku dah ader perubahan positif, yakni dari sikit ke banyak. Korang tgkler....ehehehehhe

Positive enough aite? ehehehhe....

No comments: