GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Saturday, August 14, 2010

Menu Sahur

     Alhamdulillah! Sudah Ramadhan keempat. Cemana? Steady?? Heheheheheh..... Rutin harian sudah semestinyer bermula ngan bangun sahur. Pastuh on modem n on letop ah. Biler lagik nak updet dan check2 akaun Nuffnang kan? Lepas tuh, startlaa masak. Ewah2... macam hebat benau namanyer tuh. App menu?... tiada yang lebih hebat selain.....

Ikan goreng garing!!! Nyum2....

     Bersyukurlaaa ngan rejeki kita pada hari ini. Sayu hati membaca kisah saudara kita di Pakistan yang tetap berpuasa walaupun tidak pasti sama ada akan mendapat bekalan air bersih untuk berbuka puasa pun. Ya Allah, tabahkanlah hati saudara2 kami menghadapi semua itu.

p/s: baru melihat tragedi pasar Ramadhan di Jasin. Apa cerita agaknyer?

3 comments:

darkbatman said...

haha.. memang garing betul ikan dlm kuali 2.hehe

Jard The Great said...

esok pagi ku tak bangun sahur kot..ehehe.. kenyang sgt makan tgh mlm tadi

akuzle said...

aie: sampe tinggai tulang dh tuh.... ehehhehe

jard: org bujang mcm tuhlaa kots...ehehehh