GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, August 5, 2010

Ariffshah di Infiniti Kosmo

     Aku tidak pernah mengenali Ariffshah secara personal. Jauh sekali berjumpa beliau secara bersemuka. Beliau kenal aku?? Yer... dalam mimpiku lah sajer. Aku 'mengenali' beliau melalui saudara syahirul dan bro joegrimjow Itupun aku baca entri2 depalah. Dalam hati terdetik,"Wah!! Boleh jadi modeling blogger neh bro Ariffshah!"....eheheheh... bukan nak menggatei yer? Tapi itu pendapat akulah.

     Aku nk share gegambo yg aku 'senap' dari suratkabo Kosmo....

Cover sisipan 'Infiniti'... bukan main bergaya lagi pose Sedara Ariffshah kiter.


Cheh! naper plaks tertonggeng neh?? Abaikan tapi tumpukan perhatian pada cerita bro Ariffshah psl berblogging neh.

Malas dah nk ckp psl posisi gambo neh melainkan hampehhhzzzzzzz. Gambo2 bro Ariffshah di zaman belajar beliau.

     Pendek kata, aku bangga perasan tak ingat sendiri sebab 'kenal' bro Ariffshah dahulu melalui blogger2 lain sebelum artikel ini keluar. Kudos skali lagi utk bro Ariffshah coz muka hemsem dier kuar paper utk kali kebaper ntah.... taniah2!!

6 comments:

nuriz said...

blogger otai tu..sapa tak kenal dia..ahaks!

cikmin said...

uhuks..

lydzar said...

huhuhu..berblog pon kira boleh jadi celebrity gak skg kan

akuzle said...

nuriz: btui3...

cikmin: ahaks...

lydzar: yerps.... nnti giliran Lydzar plaks..ehehehe

WZulhilmi said...

Erm.. Ada confession nak buat..
Sy tak kenal pun dia ni siapa.. T T

akuzle said...

WZulhilmi: alah, kalo google kang kenai ler...