GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, August 25, 2010

Dahaga??

     I'm backkk!!! Hahahahahaha.... tentu korang semer neh dah windu2an kat aku kan? Sabau2... aku idup lagik aih, just nak tengok perkembangan trafik sempena contest2 yang aku juin neh? Memula memang mencanak2... dah lelama trafikku menjunam ngan jayanyer. Pedulik hah!! Ponek aku nak menten2... kots ader rejeki lagik, cukup masa, akan dapat jua aku cashout. Tapi surely tak dapat cover netbook punyo. Sobbb..sobbbb...cedih!!!

     Hmmm... sedey2 gaks. Dah posa2 neh, tekak kener basahkan yer dak? Terutama hari ini cuaca sungguhlaaa teriknyer. Bebudak dalam kelas asyik2 nak 'refill water' ajer. Aku ajer yang sabau ajer.... takkan depa nak posa gaks kan?

     Pastuh, hala balik tadik. Ternampak plaks bebudak neh beli Slurrpeeee. Aiyohhh!! Mana tahan... so balik tadik mintak sang suami membeli Slurrpee. Kebetulan beliau memang ingin menyinggah di 7-11.

     Pastuhnyer, budak tecik neh macam biasa dok sibuk2 berebut ngan maknyer neh. Geraammmm lagik 1 takuk. Sampe jeks kat umah, tetiba terpikir satu idea. Spontan neh. Idea haper? Hokeyy, check it out!!!

Yang mana 1 pilihan hati?? Aku memilih kedua2nyer...

     Ingat 7-11 ajer ker bole wat Slurpee kan? Aku pon bole. Yang penting ado bahannyer....

Air batu or ais kato ore kg aku.

Air isotonik bergas untuk memberi efek sensasi...ehehhehe

     Pastuh Ribena tapi tak ingat plaks nak snap gambo tadik. Then, blender kan lah semernyer. Jadiklaa ice-blender home-made secara ekspres. Tatau nak letak nama aper... Fizzy Ribena Blended? ehehhehe... licin masuk dalam tekak dan perut hub. Perut eden pon sama.

p/s: jangan risau, eden takkan tukau 'genre' blog eden yor? ehehheheheh....

3 comments:

shidasyakirin said...

sabar jela tgk air tu..
dugaan !!hehehe

penaberkala said...

lama doh tok minum slurpee
lepas abih bulan pose la jawabnya

kreatif jugak kak, buat sdiri tuh,haha

akuzle ayu said...

shidasyakirin: menyegarkan....heheheh..sabo2

penaberkala: pas terawih g laa beli cik awe weh... kreatif ekpres namonyo...kuikuikui