GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, August 30, 2010

Iftar Geng Blogger@PAS, SHah Alam

     Aku memang dok menunggu dan ternanti2 gathering GB kali kedua neh. Yang first dulu aku tak dapek nak juin coz lom jadik ahli GB. Lepas aku baca 'advert' gath tuh baru aku juin then arituh dah Sabtu;yakni sudah hari kejadian. So, melepasss....

     Tiba hari dan detik itu, maka aku sampe lah ke sana. Tak kujangka ramei benau umat manusia di PAS sehingga melimpah ruahlah kereta2 diparkir di luar PAS. Paling tak besh, masa balik, aku tgk neh....

Semer yang park dekat luar tuh, kat tengah2 divider dapat sme neh. Yang kt tepi2 tak. Adil eks?


     ok, enough of briter 'cedaey'...huhuhuhuhu..... pas parkir kat tmpt parkir awam, then 'mengorbankan' lelemak dalam badan aku neh, maka sampelah jua aku di 'alley' boling PAS. 

Ramei dah yang dah sampe. Aku daftar nama kat Azrul Hisham. Azrul kelihatannyer seperti 'the photographer of the day' tetapi aku tidak nampak beliau meng'snap' foto pon pada hari kejadian...ehehhehe...gurau jer, dik... jgn nyampah ngan akak yea? eheheh...


     So, aku ngan muka temboknyer bersalam-salaman ngan bloggernita2 yang ado sambil memperkenalkan diri. Ado yang mengerutkan muko, ado yg tak terkejut pun bilo namoku disobut. Tidak glamer rupernyer haku...hwhehwhehwhe.... Sorry sme, akak joking2 jer. Jgn amek ati yea?

Lagik adik-beradik lain mak bapak ngah berkenal-kenalan

Tok Ketua ngah cari geng2 dan saingan boling. Saper menang arituh eks??

Kalo dah seramei neh, boleh menggegar dunia tak?

Ramai kan3?

Aku ngah 'stalk' Aie Si Darkbatman sambil gerun menengok bodyguard2 beliau...eiiii!!!...

Memang patut digelar bloggers tegar kan?

Hokeh, jumpa ngan dik blogger ceria, Cik Ayu. Silalah terbang ke  'umah' beliau. Dik Ayu neh memang ceria dan happy-go-lucky orangnyer. Mudah mesra lagik. Kejap jeks bole dok gegurau.ehehehhe... Ader sesaper nak tekel?? Tapi aku tataulaa beliau neh single mingle lagik ker tak...ehehheeh


     Eh...eh... korang kalo nak tgk lagik gegambo yang aku 'senap' masa arituh silalah ke Facebook aku. Kalo rajin, add lah aku...ehehhhe

     Akhir kata, aku memang happy pada hari itu psl dapat kenal blogger2 yang dok gebang2 kt GB n alam cyber neh. Even segan-megan nak bertegur, dok senyum simpul jeks tapi harapannyer agar next time leh mesra2 lagik. Tok Ketua plaks dah meletak jawatan secara tak rasmi tapi kalo nk wat juger maybe venuenyer di tanah tumpah negeri aku beliaulah kots...ehehehehhe....

p/s: masih terkilan kerana tak kesampaian nak jumpa Syahirul dek krn tunang DSLR beliau meragam. Hope leh jmpa in the future, wahai Syah.

12 comments:

Anonymous said...

Salam ramadan..kak ayu, bukan kak nasikerabu.hihih..sowi2 sesangat..saya dah ambil pic kita tu, letak dalam entri gathering GB..yea!! suka2 la..nice blog

yusz78 said...

wuiyooo...x ngajok aku pung! hehehe..nnti roger2 heh?

akuzle ayu said...

ku_merpati: takper, dik..maybe suda smpei masanyer akak kne wat nasi kerabu dan buah tanjung...ehehehhe...

yus: so sorry, lupa kt mung....eheheheh

E-na Zarina said...

uish dah jadi blogger tegar nih...hihiii teruskan u...kita sokoongggg!

Azrul Hisham said...

tu kamera joe kak....memang dia kdg2 suh saya tolong snapkan gambar..hehe

Unknown said...

wah seronok ek dapat jumpa member gb tu..berapalah agaknya kena saman tu?

joegrimjow said...

wohooo
xsempat nok bergambar2
huhu
next time kite buat kat klate plop
hoho

Bella Enveeus said...

hi first time dropping here..

awww nampak sangat best.. :) mesti stress-relief gathering begini

Kancilbiru said...

wahh nampak seronok ni main boling sesama...sambil kenal2...

akuzle ayu said...

e-na: tegar kiter x leh nk lawan tegar awk lagik...ehehehhe

azrul: owh! mcm tuh citernyer... sorry, dik akak tatau... then akak gegurau jer.. jgn mare eks?

k ina kl: btui, mmg sonok even x dpt nk tegur2 sme.. maklumlaa, sme memalu segan ah....ehehehe... tatau laa bpe kena coz itu keta org lain maaa. tp hub ckp dlm rm70 kots...

joe: tuhlaaa... x dam.. sory akak blah senyap2. mls nk kaco joe ngah naik 'sheikh' men boling...ehehhe.. maybe nextime akak juin...

bella: tq 4 stopping by. do come here again...eheheh... mmg besh n relief.. dh nmpk kwn2 tuh ilang sme citer parking jauh etc

niza: kiter biler plaks nk sronok2 sesama neh? ehehehhe.... kiter pon teringin nk juin geng2 awk ngan si sumi tuh...

Unknown said...

wah, akak nih aktif lah, kite segan nak gi jumpe ramai2 gitu..kui kui~ :D

akuzle ayu said...

mommy pinky: akak neh suker 'bersosial'....ehehehhehe