GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Sunday, August 15, 2010

Cubaan Pertama Join Contest

     Ngah aku dok merayap2 BW kat umah saper eks td? Tetiba ternampak ader sorg blogger promo contest beliau. Jadi, aku pon menggateikan tangan mengelik ke 'umah' beliau. Tengok syarat2 macam ok, kira yang aku boleh ikut. Tapi yg paling besh, tak yah jadik Followerrrr!!! Yerler, terus terang aku cakap. Mender yg membataskan aku juin contest adalah nak menjadi pengikut nehlaa. Sebabnyer?? Nantilah aku cerita, nak mengumpul kekuatan dulu neh. Cheewaahhh!!! Ok, korang rasa2 berminat?? Meh aku copy paste dulu syarat2nyer untuk motivasi luaran korang yeks?

Syarat2 Puisi Kantoi The Contest!!!
1. Korang perlu pilih satu antara banner contest kat bawah nie and then copy code dan paste dalam blog korang di mana-mana bahagian yang memudahkan viewer blog korang tengok banner tu(^_^), better header or sidebar la. Hingga keputusan pemenang contest diumumkan
(nanti korang tgk ader 3 banner saner)

2. Perlu ada blog

3. Buat satu entri tentang contest nie dan terus masukkan puisi korang tu.

4. Comment di sini link entri setelah korang dah siapkan entri and puisi tersebut.

5. Ikut suka korang la nak jadi follower or x, jadi follower x ikhlas wat pe ye x?, ngeee(^_^).
(syarat neh aku paling sukerrr.....)

6. Entri yang menarik juga akan menerima hadiah bonus, hadiah ape?, xnak ckp coz x pk lg, tp Insya Allah barang baik la(^_^)


Hoke2 aku nak wat n3 n masukkan puisi aku neh... tajuk dier lom pk... aper eks? kalo aku letak tajuk takder efek misteri plaks coz aku nak korang semer tau apa barang kegemaranku di akhir puisi....hmmmm

Puisi Kantoi (coz takder tajuk kots)


Hari hariku,
Sepi, kaku, beku,
Tiada apa yang bisa dibantu,
Aku hanya berteleku.

Tapi,
Semuanya berubah,
Bila kufikir aku kan rebah,
Hidupku kau terjah,
Dunia kelam kini indah.

Kau memang membuatku tersenyum,
Sambil makan rambutan yang ranum,
Aku masih juga boleh minum,
Kau kupeluk, kucium.

Kalau korang ingat puisi aku neh lucah,
Korang memang tak semenggah,
Aku hanya meluah,
Rasa cintaku nan melimpah.

Ok2, rahsia itu kubongkar kini,
Tak guna berbahasa basi,
Kerana apa yang kutulis ini,
Hanya untuk sebuah LAPPY!!!

Hihihihiihhi…. Mari gelak geli…

        Kalau letop ku ini ader perasaan, sure dier dah terharu bacer puisi dan n3 neh. Special kuperah dari kepala otakku tadik.


  Meh berkenalan ngan LAPPY yg kumaksudkan itu.....



'Adopted' since 2007. Time aku blajo kt UITM Seksyen 17, Shah Alam. Begitu bermakna coz aku bergolok bergadai utk mendapatkannyer.


Pandangan sudut kiri.

Dari kanan plaks.

X canggih pon. Tapi banyak menolong aku. Mwah3....

OK, dah2 dok tenung mender tuh. Now meh layan gambo2 dari empunya contest:

Inilah alamatnyer...

Tuudia header dier. Bertepatan ngan 'nama' tuannyer... 'aku mencari cinta'

Hadiahnyer... lumayan nngak?? Ader hadiah bonus yg gerenti baekk punya lagikk....terliurrr??

Takat yg aku masuk 'umah' dier, ader 2 org peserta....

Tapi... komen dier dh 42 tau?? wawiiiii!!!

     Baiklah, korang jgn buang masa....lawatilah Si Pencari Cinta

7 comments:

Unknown said...

akak setuju dgn kamu..klu nak paksa jadi follower akak tak join..tak suker di paksa.

gook luck k

NiZaM Limited said...

wahhh..nice one..
smoga berjaya ye kak.. :)

akuzle ayu said...

k ina: kalo blog tuh mmg sesuai ngan jiwa br bole kan?

nizam: tq2....aminn!!!

Faizalpj said...

cari cinta ke

akuzle ayu said...

faizal: cari duit nohhh..eheehhehehe

Kimie Hashim said...

semoga berjaya cikgu..

Lini said...

sedap puisinya....