GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, August 2, 2010

First Time Been Tagged



     Gua tak penah kena tagged. Akaun 'Tagged' tuh adolaaaa. Tapi bukan tagged yg ini. Ngah gabra beruk bacer cecara nak handle mender neh. Hoke2... gua try... tqlaaa, Cik Ros coz menambah kje gua b4 gua zzzz neh....ahahahahha...joking jer, Cik Ros...

     Meh buat checklist syarat2 tagged tuh.....

1. Ucap terima kasih kat insan yang tag kat kita tu dan jangan lupa link kan

(dah buat kat atas....)

2. Tag 15 orang blogger yang anda pikirkan olalala tropika! fantastic bola bola! yaa reba ya rebba! hehehe.. (saper eks?.....hmmm....byk tuh 15....)

(hoke, mission almost accomplish after...almost 1 hr...heheheheh....then, apo laie neh?)

3. Kene bagitau insan-insan yang bertuah kat atas ni menerusi chatbox dorang
( udah.....)

4. Nyatakan 7 perkara tentang diri sendiri  
sinang, bah ini....


1. gila2 ..... kadang2 gila...huhuuhhuhu


2. kerja


3. gemok


4. comey


5. blurrr


6. baru pandai pakai Photoscape siket2


7. bersuami dan ader 1 son


     Yehahahahahahaha.... mission accomplishhh!!! korang yg dh kener tagged tuh jgn buat bodo  jer yea? ehehehhe.....




 

4 comments:

nuriz said...

ahahah ada award lgi ek..ok le awrd ni yg keberapa dpt tak tahu le..tapi sy dah jwb dah semua soalan tu dlm post sy pasal award

jawapan mcm dlm ni
http://nurizspace.blogspot.com/2010/03/award-beautydari-kak-cabai.html

award disimpan di sini
http://nurizspace.blogspot.com/2010/04/award-lagi.html

akuzle said...

ok, dik...tq 4 the respond....

soffya cik bulan said...

wow
dpt award...
tenkiu5..

akuzle said...

cik moon: tq atas tindak balas...ehehehe