GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, August 19, 2010

Penangan Menyertai Contest

    
     Aku macam dah dapat rasa yang trafik aku akan naik dek menyertai kuiz atau orang kampung aku cakap 'contest'. Lagipun, contest neh menarik dan unik. Ianya juga pasal 'tercapai' dek akal dan kemampuanku. Aku harap nanti ader lagik contest2 yang macam neh. Aku nak mengucapkan terima kasih daun keladi yang tak terhingga kepada penganjur contest iaitu Sang Pencari Cinta. Aku dok usha2 lagik 'umah' beliau dan penyertaan setakat ini adalah 28 orang. Tuuuudiaaaa.... meriah sungguh!! Aku rasa dah menang  secara tak rasmi  pasal trafik dah tinggi ( bagi akulaa... tapi jangan plaks compare ngan trafik bloggers otai yer?) . Kalo terpilih pemenang yang rasmi kire bonus ah. Ehhehehehheheh.... amin!!!

     Aku gaks mengalu-alukan sesiapa yang nak meninjau2 dulu puisi aku yang perasan bagus tuh before korang buat korang punyer. No hal punyer. 1 persaingan yang sihat. Aku pon kalo ader kesempatan dok usha2 juger 'pesaing2' aku punyer puisi dan kebanyakannyer membuat aku gelak sendiri macam baca majalah Gila-Gila, Apo dan Ujang. Gitulah hebat penangannyer contest ini. Korang juin ler juger. Jangan luper klik2 kat banner2 tuh semer.

3 comments:

atieaizam said...

Salam,

Wah bestnye dapat tiket free.. tahniah yer! :))

Sumijelly said...

Alhamulilah..
selalu kalu kit amasuk contest...
ada chance sikit nak dpt trafik..
sbb org lain akan cuba klik nama blog kita tuk tgk entry kita..

x per... x banyak pun..dpt cikit pun jadi lah kan??

selamat bebrpuasa kak..

Sumijelly.com

akuzle ayu said...

atie: salam... alhamdulillahh!! tqvm...

sumi: btui tuh, dik... btw, ambuih gambo profile dier yg baru neh.. x leh blahh..ahahhaahh