GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, August 9, 2010

Keywords Popular

     Salam Selasa semer. Sepanjang minggu lepas, kita dikejutkan dengan berita kematian bekas Adun Permatang, Selangor. Semer dok berebut2 cari berita mengenai kematian yang penuh misteri itu. Trafik aku pon agak mencanak dan keywords fofulernyer adalahhhhhh.....:

Maybe kne tukar genre blog aku neh ke politik or misteri seantero dunio??

7 comments:

cikmin said...

cikmin takde buat pun entri tentang ni.. :)

akuzle said...

cikmin tuh x wat n3 psl neh pon trafik lebat sokmo....hohhoohohoh

Anonymous said...

wat le entri pasal politik hiburan ..apa apa jer..tiru le mcm blogger hebat yg lain tuuu..wat cite samarinda, wat citer video lucah ke, ustazah +wrden mencanak lagi naik trfic lu..gyahahahaha!!
blogger hebat cenggitu le..bile dah hebat takde le blogwalking penat penat..dulu blom fefulor dia pun hegeh2 blogwalking..pas glemer bayang pun tak nampak..gyahahahah!! tiru le tiru le...

lydzar said...

hehe traffik lite?

mmg pon, kalau berita tgh hot. mmg menderu2 trafik masuk ke blog kan

keep it up

psssT : selamat berpuasa!!!!

Afra Yuri said...

hahha.. sekali sekala buat la entry pasal news terkini. dapat naikkan traffic

Aidi-Safuan said...

wah fames.... :P

akuzle said...

lydzar: duit pon menderu gaks kan? selamat berpuasa gaks...

afra yuri: roger,mam!...eheheh

aidi: lom masuk tahap femes neh akak.... nk tunjuk graf pon malu tp nk tunjuk gaks....ehehhehe