GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Sunday, August 22, 2010

Contest Ke-3: Cabutan Bertuah@www.gnesop.com

     Elok plaks sekarang neh aku kekeringan modal untuk ber'entri' or sebenarnyer aku ketakutan untuk updet dek kerana trafik yang nampak agak segar now neh. Bukan aper, takot n3 aku tak sehebat n3 masuk contest so menjunam turun plaks trafikku. Low self-esteem weh!!

     Okey2... nasib baiklaa Si Pemenang Tiket Wayang Hattrik, iaitu Inchek Sop melancarkan GA Raya Aidilfitri di blog beliau. Bolehlah aku 'survive' lagik sementara menunggu idea hebat maariii!!! mesti mariiiii!!! Silalah jangan memalu untuk click d nama beliau kat atas tuh or kat banner seblah neh.

     Errhhhh,.... sebelum eden teruskan lagik... eden letak gambo2 hadiah itu. 

 Kalo ado rejeki aku nak bagi kat hub tersayang lerrr...shaper lagik

Menggiurkan dak?? heheheheh....

     Dah2...cukup2. Nanti Sop mare kat aku banyak benau cilok2 gambo dier. Sila g umah beliau yer untuk maklumat lanjut.


     Cakap pasal cabutan bertuah neh, bagi aku kisah sedeylaa. Pasal aper? Pasal aku neh seumur hidup idokler bertuah bebenau. tak bersyukur btui minah neh. Tak bertuah biler dalam cabutan bertuah ler. Korang sure penah dengar ader orang kalo g dinner ker haper, tetiap tahun nama dier jeks naik. Macam Si Sop neh pon yer gaks. Tuh yang dier buat GA neh kots....ehehehhehehe... Alang hub aku pon macam tuh. Memacamlaa dier dapat. Heiii, terus terang aku cakap, memang aku rasa PHD neh ngan orang2 yang macam neh tapi takderlaa aku nak berparang2 yer? Pikir2 balik, jahat benau aku neh, patutlaa tak penah dapat cabutan bertuah. PHD menebal.... padan muko!!!
     Ok2... cakap bohong plaks, tambah dosa... ader juger menang cabutan bertuah. Tapi x byk laaa... dapat hampeh....errr...hamper gitu2 jer......hehehehehheh

     Biasernyer kalo hamper tuh ginilaaa rupernyer kan?

Gambo dihamek kat sini .Harap2 pemiliknyer tak marah.

     Ermmm, aper lagik aku nak ckp neh eks? Rasa2nyer dah tulis semer kots. Akhir kibod, silalah menyertai GA Sop itu pasainyer bole juger menulung Sop mengosongkan wardrobe beliau ngan memacam barangan tuh...ehehehhehe.... Selamat Menyertaiiiiii!!!!


8 comments:

penaberkala said...

aktif benor join kontest
good luck
menang salah satu pun ok la dop?

akuzle said...

penaberkala: aktif atas 2 sebab:

1. takder idea lain

2. syarat2 mudah dan mampu kak buat...eheheh

kak ina kl said...

goog luck..

akak tak msk pun contest di bulan puasa ni..

akuzle said...

tq, kak... akak bg chance kt sy plaks yea? eheheh...

sop said...

akuzle sama cam sop, jarang bertuah dalam bab cabutan bertuah ni.. time cabutan, mmg tak berharap..bukan rezeki kita kot situ kot..huhuh

tp harap cabutan ini akuzle bertuah..
good luck

terima kasih kerana sudi sertai peraduan Sop..:)

khairolghani said...

sama la kita..kalau gi majlis yg ada cabutan bertuah,mesti balik awal sebab dah tahu memang tak kan dapat..

khairolghani said...

sama la kita..kalau gi majlis yg ada cabutan bertuah,mesti balik awal sebab dah tahu memang tak kan dapat..

Anne Boleyn said...

salam..

lama nya dah tak datang blog ni.huhu

makin aktif yer join contes/GA. tp tkpe klu join bnyk2. mn tau ad yg sngkut ke kan. good luck kak. :)