GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Saturday, August 28, 2010

Contest Ke-4: Sampaikan Jer 2010@Sumijelly

     Baper kurun dah aku dok pikir nak jadi kreatif. Pasai pa? Dek kerana nak juin contest cik mek Sumijelly nehlaaa. Tak juin tak beshlaa plaks coz mender neh senang kunun dan aku rasa aku bole buat. Senang2 pon dah baper hari dok pikir2 neh tapi idea tak mari-mari plaks. Uhux!! Senang ker macam neh?
     PERHATIAN2.... ADER PENGUMUMAN NEH....

... untuk menyampaikan ucapan Hari Raya untukkkk.....

Aunty SumiJelly ( psstt...psstt, aunty... mama cilok gambo aunty yea? utk contest neh, jgn 'sue' mama sy yea? nnti dier x leh nk beli baju raya sy...huhuhuhu)

Hokey mama, silakannnnnn..... "Mama oo mama... alahai... koya plaks mama aku neh"

" Erhhh... are we on air?"..... "Is my make-up ok??... touch-up!!!"

Sesungguhnya... saya, Akuzle Ayu mengucapkan Selamat hari-hari Raya Aidilfitri untuk sifu blogger saya iaitu PUAN SUMIJELLY yang manis manis buah durian dengan ucapan tambahan:

1. Dimurahkan rejeki supaya bole buat byk2 GA and contest lagik

2. Diberkati hidup dengan kesihatan yang baik kalo tak cihat cemana nk updet belog kan?

3. Semoga berbahagia dengan IR beliau ngan anak2 yg comey2 n aktif2 belake....

SEKIANNN!!!

     Aiyyyooo, mama.... Imran suh mama wat ucapan rayer laaa... bukan ucapan hari lahirr!!! Uhuxxx...... nanti melepas nak dapat duit rayer dari Aunty Sumijelly 


     Kalo korang rasa teringin gedik nak juin, meh2 usha kat sinik

Nota SPRM: Amaran keras yer? Budaya bodek2 tak baek diamalkan...hehheheheheh....so fair play ehh??

12 comments:

Hamzah Ian said...

oyeah..

Sumijelly said...

hehehehe.... apakah itu GA?? hahahaha

Ok Noted...

Ni mcm mana lak si Hamzah yang mengomen cini??
ko pun juri ker Hamzah?? hahahaha

-OK Noted-


http://sumijelly.com

yanmie said...

salam, hikhik kelakar je baca..btw gud luck ye :)

Dark Half said...

hamzah ni kat mana2 pun ada dia...bagus la ko

gud luck! semoga terpilih oleh cik sumijelly

akuzle said...

kuikuikui... tetiba ader 4 komen...miahahhahahah..

hamzah: pop yeh2...

sumijelly: tengkiu2... GA tuh gaji aku kots...ehehehhe

yanmie: tengkiu, kak

dark half: tengkiu2... tgklaa Hamzah tuh ader aper... bkn sayap ker? tuh yg senang nk smpai memana...

sop said...

cam ucapan perantau jer nih! huhuhu

good luck yer ayu

noor afzan said...

good luck kak.
saya ni fail bab ampu2.
tu yang payah tu.
haihhh..~

akuzle said...

sop: lebey kurenglaa tuh... tengkiu, Sop.

noor afzan: ehhhhhh... saper suh ngampu?? tgk tuh pesanan dari SPRM... tau ker SPRM tuh haper?

Aidi-Safuan said...

hahaha.. nanti dah menang duit raya, share la sket. :P

Hamzah Ian said...

oyeah..
weh aidi.. raye jom g umah aku.. kah kah kah..

PutraRocker said...

kuruskan badan..gemokkan iman..wooot3 o_O

akuzle said...

aidi-safuan: duit rayer?? aper tuh?? ehehehhehe...

hamzah lan: sempat lagik buat ucapan raya kt sinik??

putrarocker: aper kaitan tuh??