GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, August 19, 2010

Nuffnang Invites

     Alhamdulillah, yang ditunggu2 dah tiba. Setelah ketinggalan 2 'gerabak' keretapi dek kerana lembab sangat nak bertindak, akhirnya aku bakal merasa 'buah2' usahaku sampai tak tidur itu. Aku dapat email ini dari 'towkeh' kiter....

Dijemput untuk menonton wayang free.

     Aku neh dah lama benau tak tengok wayang. Memang berhantu gaks aku kalo bab2 ke layar perak neh. Tapi, dek kerana nak save bajet keluarga kunun, ditambah plaks ngan takder citer2 menarik untuk ditonton ( yerlaaa tuhh...), maka berkuburlah hasrat itu untuk sementara waktu. Rasanyer wayang last yg ditengok adalah 'Shrek 4' kots... lama kan? Huhuhuhuhuuhu....

     Untuk mendapatkan invite screening movie neh, Nuffnangers kener buat entry post macam neh. Kiranyer berbaloi aku bersengkang mata dok godek2 Photoscape tuh dan terpilih juger. Sebagai tambahan, ( macam buat karangan SPM BM plak..adusshhhh!!) aku agak bertuah kerana invites neh ader banyak iaitu untuk 60 invites dan terbuka untuk Nuffnangers perempuan sahaja. Oklaaa tuh, kalo tak payah juger nak dapat. Walaupun screening neh pada malam Tarawih, tapi aku nak g jugak. jadi jahat japs. Pasal bukan senang kan nak dapat tiket pree. Tiket wayang sekarang mahei woooo.....ehehhhehehehe

     Okler, korang semer.... barangsiapa yang mendapat invites juger, silalah tinggalkan komen di sini or kat shoutbox aku supaya kiter boleh 'memeterai' perjanjian untuk berjumpa di sana. Ini first invites aku so aku malu2 kucing laa dok melangut kat sana ngan hub aku. Kalo korang cam aku macam glemer sangat, bebawak laa tegur yea? Hehehehehhe.... jumpa d sanaaaaaaa......

10 comments:

Kancilbiru said...

wahhh syoknya...saya dah lama tak tgk TV tau..:)

Cikgu Dahlia said...

tahniah!!!
lama xtgk wayang..huuh

E-na Zarina said...

congrate!
hv a nice day..

Unknown said...

syoknya dapat tiket wayang free!!

congrates sis!

Sumijelly said...

wah...syoknya dpt tiket free..
sumi bulan pose rnie x der la kot nak tgk2 wayang..hehehe
mau bising lak kang laki sumi..
hehehehe..

apa2 pun..selamat menonton yek..
nanti jgn lupa ambik gmbr ngan blogger2 lain tau...

Sumijelly.com

akuzle ayu said...

niza: uih! napernyer gitu? misteri2...

sis dahlia: tengkiu2... meh ah juin.. mmg teringin sgt nk jmpa sis

e-na: tq2.. insyaallahh!!

lydzar: alhamdulillah!! tq2...

sumi: heheheh...hoke2... akak x sbr2 nk wat n3 neh..cheewaahh!!!

Aidi-Safuan said...

ala, kata dapat 2 invites. satu lagi meh la kasik kat aidi-safuan. =P

akuzle ayu said...

aidi: abeh abg awk tuh akak nk letak mana?? imagine ler tgk citer komedi romantik neh ngan si aidi......eiiiiii!!!.... hohohohohooohoh

Aidi-Safuan said...

ala, sharing la. :P

penaberkala said...

tahniah sis..
sy pun br 2 minggu tempek iklan nuff kat blog
masih jakun

rupaya byk gak aktiviti nuffnang utk blogger
next time blh cuba nih